Lieke, niet doen want ik had dat ook verkeerd. Ga naar de computer en dan moet je de papiersnippers goed leggen, dan heb je het password. De id is de naam die je rechts bij de items ziet staan.
Ik wist niet dat je de magneet twee keer kon gebruiken. Maar ik ben eruit! Thx voor de laatste hint, anders had ik het nooit gehaald.
Spooky, op 1001 spellen kun je zoeken naar meerder ontsnapspellen. Er staan ook punten van waardering bij. Misschien zit daar een ander leuk spel bij. Ik moet nog even verder in dit spel .
Je moet hem even goed van zijn plaats halen... De code was bij mij 3077, dus die is elke keer anders dan...
Moet je schudden met de prullebak... even met de muis vasthouden dus. Met de snippers kun je puzzelen
Je moet ook flink schudden met de prullen bak, dus veel klikken op de prul. Dan komen er papiertjes uit, en die moet je dan in elkaar puzzelen (via examine).
Ik zit een beetje vast....wat moet je doen met die keypad. Ik heb de exitcode en het boek moet ik nog gebruiken, maar ik weet niet waar je die mee moet combineren.
Ik snap echt niet hoe jullie er uit zijn gekomen. Was stiekem al even op zoek naar een walkthrough [kan het niet hebben, wil gewoon weten hoe ik eruit kom nu, hehe...] Er wordt gesproken over een easy game.. nou, ik vind hem knap moeilijk hoor, haha...
Ik ben er ook uit! Deze vond ik minder leuk dan die poco poco dingen, jammer dat ik die alle 4 al heb gedaan
Zo... ik heb hem weggeklikt... heb het opgegeven. Nu nog even kort wat rond surfen en dan zoek ik mijn bedje op.... Speelze nog even en tot later! Trusten...
Oh, die magneet deed het hem. Ik ben er uit. Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik met dat boek moest doen.