welterusten als je het boek draaide kwam er te staan dat een camera niet tegen een magneet kan (zoiets)
Ben ik weer. Heb inmiddels het schilderij met de tulpen open. En nu? Zijn er ergens hints of zo voor wat ik met die balletjes moet? En wat moet ik met dat wipding in dat laatje? Ik heb hem inmiddels ondersteboven.
Heb je al je 10 de balletjes al? Dan moet je dat ding weer rechtzetten en dan met die weegschaal (dat wipding) achter het gewicht van de balletjes zien te komen. Dan kan je daarmee bij dat schilderij die sommen oplossen. Ik weet de antwoorden niet meer, maar bijv. wit,roze = groen Snap je 't zo? Beetje vaag uitgelegd
Jaaaah, helemaal zelf gedaan! Met pen, papier en vriend naast me. Alle balletjes zitten in de puzzel en die is open. Nu nog ff verder speuren...
Hé, er zat opeens een luik in het dak! Hoera, bijna zonder hulp gedaan. Alleen van die code met dat wc papier nat maken had ik echt niet zelf kunnen bedenken... Thanks
Zo, ik ben er weer! Flink kunnen slapen na mijn nachtdienst gelukkig, want het was bere druk vannacht.... Eten hadden we voor 2 dagen gekookt, dus ik heb het lekker gemakkelijk vandaag. Nu weer een leuk spelletjes zoeken. Groetjes Cynthia
Wij hadden niet veel te doen. Ik had niemand op de verloskamers en op de afdeling lag ook niet bijzonder veel. Ik ga vanaaf weer gamen als e kids gewassen en gestreken in bed liggen. kwebbel
http://www.escapetheroomgames.net/play- ... scape.html Deze misschien? Lijkt me wel leuk, dus ik ga hem eens proberen Groetjes Cynthia