Ik heb al een extra knop voor het fornuis gevonden. De standen die je aan moet houden staan volgens mij op het papiertje in het fortune cookie.
Ik heb nog geen een knop. Wél de koffie in de koffiekan gedaan en stekker in het stopcontact.... maar ik krijg hem niet aan? Groetjes Cynthia
Je vindt zo ergens een groene koffiekop, als je die bij het apparaat houdt dan vult hij die vanzelf. Als je een glas vult met water en dat water in de hangede plant gooit dan heb je de eerste knop. Ik heb inmiddels een boterham geroosterd en moet nog een knop vinden om wat te koken.
Oh dat woord op de koelkast is best makkelijk. Je moet gewoon een letter pakken en langs die streepjes onderin gaan. Als de letter ergens moet staan dan zie je het meteen, dan blijft hij op de goede plek. Als hij nergens lijft "hangen"dan heb je die letter niet nodig.
Gelukkig maar.... als we het woord zelf moesten maken dan waren we er nooit uitgekomen! Weet iemand waar de 1e 2 knoppen liggen?
Ik heb alle knoppen, welke moet je nog hebben? De gele vind je als je op de rechter bovenhoek van het prikbord klikt. Er lag er volgens mij ook nog eentje naast de koelkast op de grond.
Ik heb nu alleen de roze (meest rechtse) knop nodig. Die bal in de kinder stoel, wat kun je daar mee?