Ik heb per ongeluk ook nog de bacon gevonden voor in de pan. Je moet rechtsvoor de kttenbak klikken otdat je ingezoomd bent en dan met een vork over de witte tegel tegen de muur gaan.
Roze knop gevonden... lag idd naast de koelkast. Handig als je goed op je cursorpijltje let tijdens het spel!
Cyntje, heb je alle knoppen? Bak een ei met bacon en je moet dan alles op tafel zetten. Ook een glas met jus d'orange.
Ik heb hem! Ik had daar al eens geklikt maar ja... Weet iemand hoe ik dat lege glas kan vullen met de sap?
Hoe krijg je de droger leeg om dat dng eruit te pakken? Ik heb de stroom al aangezet in het kastje en de muntjs er terug ingeklikt maar er gebeurt niks.
ik heb de blauwe ding voor in de wasmachine volgens mij, maar hij wil niet in de wasmachine. Heb de blauwe en groene draaiding heb ze in de gaten onder de 2 raampjes gedaan.De rode zie ik welmaar lkan ik niet pakken, heb ook het breekijzer,weet niet wat ik daar mee moet, Heb de sleutel en heb die in de kluis gedaan.nu zit ik vast.