Pfff....ik heb bijna heel we vloer afgeklikt (of in ieder geval gekeken of mijn pijltje in een handje veranderde) en heb een schroevendraaier. Nu heb ik een andere lamp gevonden.
Acire, hoe werkt dat met die tab, dat heb ik nooit geweten. Moet je dan tab indrukken en dan met je muis rondgaan. Ik doe trouwens mee met het volgende spel.
je hoeft dan niets met je muis te doen, alleen tab indrukken en dan komt er een vierkantje op het gedeelte dat je kan aanklikken. het werkt niet bij alle spellen, maar met die ene van net wel
Diana, je moet de lamp aanzetten en dan even rondgaa, dan zie je de laatste code (groene code) dan de gewone lamp erin en dan ben je bijna klaar. Acire, dat wist ik niet van die tab. Wel makkelijk.
Nu moet je alle dingetjes met die kleurjtes op de goede plek erin stoppen en dan elke dingetje een aantal keer draaien (gelijk aan het aantal dat je gevonden hebt via de codes)
Bn je er al uit Acire? Ik ben er bijna, moet alleen nog de laatste sleutel. Daarvoor moet je denk ik die stokjes op die ster verplaatsen maar ik weet nog niet in welke stand. Heeft waarschijnlijk ook iets met die memo te maken waar je een ster ziet met kleuren, maar ik kan ze nog niet matchen.
Diana, ik had gewoon de aantallen opgeschreven. Bijvoorbeeld baluw rond 2 en dan wist ik dat ik de hebnde in het blauwe rondje twee ker moest verplaatsen. En dat deed ik bij allemaal en toen ging het raam open en was het spel klaar.