ik heb volgens mij alles gevonden.Heb een sandwich gemaakt.En heb de spiegel boven kapot gemaakt.En dan?
ben nu bezig met camp cristel. Heb tape en een mes.Heb de generator gemaakt en aangezet..Zit nu even vast,maar moet ook weg ga later verder.
Ik ga denk ik deze doen: http://www.geocities.jp/aflaqee/bears.html De toelichting is in het engels dus dat is wel fijn. Omschrijving op review site: Erg mooi en lieflijk escapertje dat echter harder is dan het lijkt. Een duiveltje heeft je cadeau-beer voor je vriendinnetje verdeelt in 7 aparte kleine beertjes, dus moet je die weer zien samen te stellen. In Seven Bears zit wat vanalles: code kraken, puzzel oplossen en natuurlijk de sleutel vinden. Je kan altijd buiten als je dat wil, maar zolang je niet alles hebt opgelost is dat geen goed idee. Gaaf! P.S.: zoek eerst iets om die beestjes in te zetten, anders gaan ze lopen.
Ik heb beer 2 en 7 in een tas en een plastic hamer. Ik ging net de kamer uit en het was game over! Dus dames ga niet de kamer uit! Althans, voorlopig niet dan... Groetjes Cynthia