hahah ik heb nu niet een roze kamer maar een oranje http://www.elkspel.nl/spelletjes/Denk+s ... +Room.html
Die oranje kamer heb ik pas geprobeerd! Maar het vervelende is dat je té veel kunt verzamelen zodat eventuele belangrijke dingen niet in je verzamelbalkje passen! Maar ik wil hem wel weer proberen hoor! hahaha! Groetjes Cynthia
Zullen we dan op zoek gaan naar eentje die we nog niet gedaan hebben (al ga ik deze dan later doen want hij is volgens mij best leuk). Zullen we even zoeken?
ja klopt.. maar kheb nu door dat je wel veel moet pakken, en dan gebruiken en weer terugleggen.. net als die condoom.. die pak je dan, pak je de chip.. en dan kan hij weer terug (khoop dattik hem later niet meer nodig heb in het spel )
Ik heb iig al 2 spel munten of zoiets... ik denk dat je die moet verzamelen want die zijn het moeilijkst te vinden. Groetjes Cynthia
Pfffff ik moet nog 9 stukjes! Wie zei dat ze een condoom had gevonden? Waar lag die dan? Groetjes Cynthia
hee leentje nee dat hoeft niet! Doen jullie deze maar. Ik doe het volgende spel weer mee. Ga ik ff op hyves kijken
Ik moet ook nog 9 stukjes. Hebben jullie het zwaard al gevonden. Ik vond hem net en heb het toegepast op de cocosnoten.