nou heb 9 stukjes metaal.Je kan de wortel van het schilderij met de nijlpaard pakken,maar wat je ermee moet doen weet ik niet.Die slapende konijn heeft een appel vast he, kan hem alleen niet pakken.Moet nu weg ga later verder.
Ik heb de wortel aan 't konijn gegeven (die bij die jager staat). Toen kreeg ik een magneet. Wat ik daar weer mee moet weet ik nog niet.
ik heb 10 ijzerstukjes gevonden, en als je met het pistool naar het schilderij met nijlpaard schiet valt hij en krijg je een soort kluis. Verder kwam ik niet echt en ging eens zoeken op internet daar schreef iemand dat je wel 27 a 28 stukjes metaal moest hebben, dus ik geef het op hierbij,vind het te lang duren.
ik zie helemaal geen wortel bij het nijlpaard. Bek van de nijlpaard kan ook open maar gaat ook snel weer dicht
onder de voet van de jager heb je een stuk gras dat is de wortel. deze is echt heel moeilijk ik heb echt een walkthrough nodig
Met de toiletborstel kun je de tanden van het nijlpaard poetsen, mond gaat open door op z'n buik te klikken. Nijlpaar heeft dan een ijzeren ding onder z'n poot.