OOOh, we hebben het over een ander wiel. Jij bedoelt idd iets om rond te draaien bij de rode pijp. Die heb ik nog niet gevonden. Ik heb twee witte helften gevonden en die samengevoegd en die heb ik tussen de wijnflessen (in het midden) geplaatst, maar wat het doet?
Volgens mij heb ik het donkere gedeelte inderdaad nodig van de kelder... maar ik krijg het daar niet licht
Bluesky, je kunt de twee raamdeurtjes naast de deur in de keuken kapotslaan en dan kun je er doorheen. Dan heb je de deur niet nodig.
Mijn dochter begint te huilen, ik moet er mee stoppen. Ik lees morgen even bij hoe het verder gegaan is. Doei
Ik heb me dus nog verder uitgeleefd en heb mijn vork ook in het dartbord gegooid... Kijk eens wat er dan gebeurd
ik heb al die gems gevonden, portalin die gesloten kamer open,, maarrr wat nu.. denk dat ikmorgen verder ga.. het isweer een lang spel 1 fuse is in de kelder en die ander in een keukenkastje las iknet van iemand?
wat moet je met die houten plankjes in de kelder doen? ik sla erop met die hamer hoeveel ik kan maar er gebeurt niks?