Ooooh wacht... ik zie op de plantenbak iets van een beschadigd of vies stukje... Maar daar zie ik geen kikker in... ?!?
Al van alles gevonden... nou nog uitvinden wat ik daarmee moet . Ga eerst hier maar eens teruglezen...
nee ook nog niet... Heb wel zo een papiertje... Daar staan vakjes op die gekrast zijn... Als ik dat patroon op het kastje zet en dan op die knop druk eronder gebeurt er niets...
je hebt nu de vlinder gevonden, de poezen en de bloem dan moet je nog 1 voor dat geheime vakje in de muur. dat kistje moet open
Ik heb een plaatje gevonden ja met 2 poezen erop naast een kraan... Maar kan daar verder niets mee... Ik heb idd een vlinder gevonden en een bloem... maar verder nog echt niets... En dat kastje krijg ik echt niet open.... help...
En is die onderste balk op het kistje een knop waar je op moet klikken of is het een gleufje waar iets in moet? Pff heb nu al op de kop geprobeerd... zoals de code er staat en in spiegelschrift, maar het mag niet baten... bweeghh..
je moet zeg maar ik gedachten het briefje draaien XOX OOX OXO volgens mij is dit het en dan moet je de X indrukken
Joehoe... ik heb een groene sleutel! daar heb ik het groene laatje mee geopend en een schroevendraaier mee gekregen... hihihih... Thanks acire... En nu?
Ok, ben al een eind verder; op een prop achter het bureau zit de "code" voor dat doosje in de onderste la (is wel gedraaid; is uit het boek met de bloem gescheurd ). Ik ben inmiddels ook in de badkamer geweest, wc papier gepakt en glas gevuld met water. Ik heb een stukje hout met 3 gaatjes. Dat pas op dat wip-ding in de la van het kleine kastje, en ik neem aan dat je daar de schroeven voor moet gebruiken.... maar hoe?
dat heb ik gedaan... zit een sleuteltje in... daar heb ik nu de bovenste la van het kastje mee geopend... daar ligt dan een papiertje in met een oranje konijn erop... Ik neem aan de 3e voor de code in de muur... En er staat zo een wipding in het laatje... In de badkamer en/of wc ben ik nog niet geweest... Geeeeeen idee hoe ik daar moet komen...
Thanx, Acire. Wishgirl, je hebt nu de kleur van de kat, het konijn wat geen konijn is (maar een eend) en de vlinder... de laatste kan je dan gewoon proberen op dat ding in de muur. Dan krijg je de sleutel voor de deur naar de badkamer.
Okeeee... gelukt Thanks miepie... Nu heb ik wat extra dingen gevonden... een ding wat ik op die wip kon leggen idd en dan omdraaien... maar krijg dan verder niets bijzonders geloof ik... alleen maar een omgedraaid wipding... een wc-rol... 2 balletjes En een kastje waar ik een code op in moet vullen...