hebben jullie al wat meer gevonde bij santaclaus boy ik heb alleen nog maar een paar poppetjes in dat stalletje gezet
In de plantenbak ligt een bruin stukje modder, die moet je in de wc in het glas water dompelen, dan heb je de kikker.
onsukkie: ik heb de modder in het glas gedaan en heb nu modderwater maar geen kikker Anna: vierde persoon heb ik gevonden. Thanx. Jij de kikker al gevonden?
Komt zo wel tevoorschijn. Ik heb alle ballen in de boom gehangen en heb nu merry christmas, maar ja... en nu?
Ah nu heb ik allerlei gekleurde vakjes naast de deur, maar ja... wat ik daar nou weer mee moet. Lastig deze!
de kikker moet in het schilderij en denk ik dat daar de balletjes in moeten. Maar ik had mijn balletjes al in te wipwap dingie gedaan. Krijg de ballen niet in de boom. Ben maar aan het klikken
ze passen niet overal geloof ik, en daarna heb ik de schakelaars een keer omgehaald rechts van de boom en weer terug en weer heen :s
ik heb nu wel alle ballen erin en dan de switch aanklikken en dan gaan je ballen Merry Christmas knipperen