Sheann... geweldig.... dat je het hebt gevonden hahah Hoe heb je het gedaan?!?... want ik kom er niet uit hahaha...
de reageer buisjes geven aan hoeveel kleurtjes je aan moet vinken bij de key.swf. Dan krijg je een code.
dat heb ik gedaan... Ik krijg die code... die heb ik ingevoerd op het labkastje met die code... en het kastje blijft dicht!
de hamer ligt in de kluis.daarmee sla je een gat in de grond. Ik kom nu niet verder..........weet niet hoe ik die papiertjes moet pakken
en wat lig er achter die trailies ? waarbij de pijl omhoog sta en als je dan naar boven klik krijg je die trailies
Zooo ik heb de hamer... heb de grond stuk gemaakt... Met het schepje heb ik een een beetje aarde eruit gehaald... zaadje erin... zand terug... water erop... Lamp aan en die is gaan groeien... Maaaar nu heb ik een ladder?!? En ik moet een kerstbal in die boom hangen?
Oooh wacht... Ladder is nodig om bij de tralies te komen... en dan valt er een doosje lucifers naar beneden... Daar steek je het olielampje mee aan op het labbureau.. En dan?
Ik heb niet verder gelezen dan pagina 1 want ik ga eens kijken hoe ver ik kom. Dit zijn altijd zo'n leuke spellen.
Die stond achter de deur... Die deur open je door er 3x onder tegen aan te kloppen en dan open doen... Als het goed is heb je een berichtje van de directeur in je computer... Daar vindt je een ladder... en een blauwe emmer... In die blauwe emmer ligt ook iets... En boven op de plank ligt iets...
Ja dat briefje heb ik gevonden nu... maar ik kan er niet mee verder... Ik zag dit: lege maatbeker + blauw reageerbuisje + rood rondje... Maar kan er niets mee..
@kwebbeltje... achter de laptop ligt de knop van de kraan... die pak je... Bevestig deze aan de kraan en zet de kraan aan... Kopje eronder houden kraan uit...