Ben ik ook weer. Ik heb sphere gisteren niet opgeslagen en zal dus opnieuw moeten beginnen.Maar ik start eerst ook met vision, gezellig.
Voel me nu erg dom maar ik kom niet verder. Ik heb een poppetje, een kurk, een glas, een schoevendraaier (handvat)..althans, daar lijkt het op en verder dus helemaal niets meer. Heb al wel gezien dat lichten aan en uit kunnen, en dat er een stukje pagina ontbreekt maar weet echt niet wat de volgende stap is?
Ik ben nog zoekende, maar ik heb nu 2 papiertjes gevonden waarvan 1 in het boek moet en op de ander staat newsense. Dan een glas, kurkrtrekker, boor en nijptang en pop. Ga weer zoeken
Als je de lichten bij de plantjes uitzet dan ligt daar een nieuw item. Ook ligt er ergens op de grond in een hoekje een propje papier dat je kunt gebruiken. Zo ver ben ik en weet ook niet wat ik met de rest moet doen.
Ik heb die staaf ook gevonden. Maar wat ik me ook afvraag is wat je met die lade moet doen die je kan openen als je de eieren omhoog zet. En ik heb twee schroefjes gevonden maar ik heb alleen een handvat van een schroevendraaier, de rest niet. En ik heb 3 getallen gevonden?
Mmm nog geen schroeven hier. Handvat? Heb de poppen idem gemaakt. Weet niet of het moet. Met de klok is ook wat geheimzinnigs. En die getallen ....kan er nog niets mee
ok, hier de pagina gerepareerd. Ik ga er van uit dat je dat houte poppetje net zo lang moet draaien totdat ie er zoals de pop op de pagina komt uit te zien? Of is dat te simpel gedacht?