Ik heb em inmiddels... Ik moest achterstevoren lezen hahaha Nu heb ik een stukje scherf gekregen zeg maar... en een vleesetende plant... Onder die pot staat een patroon voor de klok.. toch? De lichte vakjes heb ik zo gelaten de donkere heb ik aangeklikt.. Klopt dit? Krijg het wijzertje niet in de richting van de pijl als dat de bedoeling is...
Nee, je moet aanhouden dat de pijl gelijk is aan de wijzer. Dus valje onder de wijzer moet donker en dan de rest van het patroon aanhouden. Ik heb nu de kikker op de goede plek gezet maar hoe moet ik hem draaien? Iemand tips?
je moet de knopjes duwen op de manier alsof hij op de plek van de pijl staat. (plantenpotje in gedachten meedraaien)
@xgabyx: Ik ben even opnieuw begonnen maar ik zie al dat je een andere code krijgt... Dat kattenplaatje had bij mij eerst een blauwe rand en nu een rode... Dus ik kan je de code niet geven...
Okee... hebbes! Thanks... Ik heb nu de schroevendraaier compleet en uit een plank aan de bovenzijde 2 schroefjes gedraaid... van die donkere kast... maar er gebeurde niets...
in ieder geval thanks ! bij mij is die rand nog wel blauw maar ik zit nu al een uur of zo alleen maar op die stomme code
Hmm... Dat ene ding is geen konijn maar een eend, dat wist je al hè? Ik heb een hele tijd gedacht dat het een konijn was...
Ik heb een lichtstraal op de klok en wilde daar een knikker indoen maar dat werkt niet. Iemand een tip