haha ja ik dacht dat eerst ook idd maar ik heb de oude berichten van hier al 1000 keer over gelezen en daar stond het ook al in
Ik wilde typen: voor elf uur zijn we eruit, maar het is al 5 over elf hahaha. Ik wil hem vandaag uithebben .
Wat moet je met die lichtstraal op de klok doen. Moet je nog iets in de klok stoppen op die plek, de knikkers passen niet.
Wat voor kleur heeft je bloem? Hij is rood door het potlood maar welke kleur stond er in dat blokje erboven?
Bluesky je moet toch alleen die code invoeren en dan op die grote plate knop (zeg maar) drukken ? dat is alles toch ? ben nu al zolang bezig haha ga er zo echt mee stoppen
dat blokje was roze/rood en die tekening waar die eend aka konijn hahaha op stond was groen en die rand om die poeze is blauw .. heb het echt al 1000 keer in gevoerd maar op de 1 of ander manier doe ik iets fout
Ik heb in een bakje die bij het buro staat (bovenkant deksel zit ook een knikker) een schroef verwijderd aan de onderkant deksel die knikker gellof ik, maar weet het niet meer zeker.
Bluesky dank je dat je met me mee wou zoeken maar ik ga nu echt mijn bedje opzoeken.. ik raak al helemaal gestress en dat moeten we niet hebben weltrusten