moet je ook iets doen met die schroeven waar de bank vast mee zit? en ik heb maar 1 blauwe knikker...
ik heb het boekje gevonden en een sleutel met een ronde kop er aan. Wat moet ik nu? Ik lees dat jullie buiten zijn, hoe kom ik buiten?
Ja die schroeven moet je losdraaien dan kan de bank aan de kant worden geschoven Maar ik houd het voor gezien. Morgen gaat weer op tijd de wekker. Trusten.
ow dat weet ik niet meer precies maar volgens mij pas nadat je de 2e straal hebt gevolgd en die draaihendel (heet dat zo?) in de vloer hebt gestopt. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen..
je moet de kikker op de vensterbank (tussen de rode en de groene plant op t lichtje) zo plaatsen dat ie richting klok kijkt..wel ff die gele knikker in zn oog stoppen
Hij heeft een gele knikker in zijn ene oog... andere is leeg... en als ik een tweede gele knikker moet hebben... dan heb ik die niet... zucht...
Haha, die-hards ... middag en avond weg en jullie hebben er 10 pagina's bij. Voor degenen die inmiddels verslaafd zijn en een langere game willen: http://www.albartus.com/motas/