Ik zit ondertussen nog in Sphere... heb de 'code' voor die driehoekjes van het schilderij, maar lukt me niet die te openen. Hoe werkt dat?
ik heb maar 4 figuurtjes miepie onder een grote driehoek. rechts 2x L vorm en links weer driehoek. moet ik ze nu weer proberen kleiner te maken ofzo
O, daar. Naast de deur zit een panel waar je ze in moet doen, zo dat de pin erin past. Dan gaat de deur open. Ik had het al over de volgende kamer .
Je hoeft ze niet allemaal groen te krijgen; als je er een paar in de rechterrij zwart houdt gaat ie ook open. Dus gewoon per rij alles groen maken....
Heeeej Miepie, kun je me helpen, ik mis een balletje bij Sphere. Ik heb 3 witte, 3 groene, 3 zwarte en een rode en ik ben nu bezig met de puzzel achter het schilderij maar dat gaat niet met een missend balletje. Het is even terugggraven, maar was er een plek waar heeeel erg moeilijk een balletje verstopt zat?
Zo huisje is hier weer aan kant. Twee kids in bed, 1 is aan het knutselen dus even game-time voor mama Miekie die laatste link daar ken ik al een boel levels van. Heb je nog een leuke in de aanbieding? Kwebbel
Kwebbel, heb je ook al alle spellen gedaan die je vindt als je de allereerste link pakt. Dus alle spellen van de maker van sphere enzo? Ik zag er nog eentje staan (RGB volgens mij) die heb ik nog nooit gedaan.
Mmmmm...ik wilde ook beginnen maar nu begint mijn dochter. Even wat te eten geven aan haar en dan moet ik nog weg. Ik probeer hem straks. DOei
Ik weet niet of de link al gegeven is maar nitro59.skynetblogs.be staat tjokvol met dit soort Escapers!