Ik begin ook met rgb Als iemand me kan vertellen hoe ik verder kom in level 6 motas hoor ik het graag
In de kast in de kamer waar de zaklamp ligt, ligt een schroevedraaier... Daarmee even een lampje opzoeken..
Ik heb die 1e alleen gedaan (met behulp van de tips ), maar ga nu proberen die RGB mee te doen . Helpen jullie wel een beetje ?
Oh ja en zo'n ruimtewezentje of zo, die heb ik op dat apparaat gezet en die blijft daar netjes staan .
die letters met de vormen en kleuren moet je even opschrijven die heb je straks nodig er zijn in totaal 3 woorden die moet je eerst vinden.
Ik heb ook een mes gevonden (onder het tapijt rechts naast de bank) en daarmee kan je het muntje in de bank eruit snijden. Er zit ook een muntje op de klok. 4 muntjes, heb nog een fles en het poppetje (wat op dat doosje past) en een aantal aanwijzingen (dog, fax, fox en bee). En nou zit ik vast....Spooky, help!
dan ga je naar de schilderijen en een ervan kan je van de muur halen, dan het licht uit en dan weer kijken waar het schilderij hing