O ja, dat had ik ook al gedaan. Dan krijg ik "Box" ... maar wat moet ik daarmee? Heb geprobeerd die dingetjes van dat doosje in te drukken zodat ze de letters b.o.x vormen, maar dat werkt niet :-?
hey spooky ik had het licht enzo al uit en dan die tekst bij schilderij alleen ls ik die letters invul op het kistje gebeurt er niks
bij die woorden die je had gevonden staan gekleurde vormen bijvoorbeeld BEE blauw vierkant en twee oranje rondjes. nu moet je het woord box maken dus je neemt de b van BEE dat was een blauw vierkant en zo ga je verder tot je box hebt en dat moet je intoetsen, hoop dat het duidelijk is zo
als je kijkt op dat schilderij wat als eerste was gevallen met die zwart witte vakjes en dan moet je kijken waar de oranje staat
Heb je ook al 4 muntjes? En je moet die sleutel even proberen op alle sleutelgaten... je hebt ook nog een flesopener nodig om de fles water mee te openen
In de bank, inzoomen op de rechter onderkant en met het stanleymes opensnijden (mes ligt onder het tapijt in de rechterhoek naast de bank)
Ik heb geloof ik al 3 muntjes in die automaat gegooid. En die sleutel hebik volgens mij overal geprobeerd En dan te bedenken dat ik brunette ben