ik kom ook niet verder heb de fles geopend en volgens mij had i alle 4 muntjes erin gegooid volgens mij heb ik nog een soort hendel nodig? ahhhhhh wat erg
Weet niet of de automaat het dan doet... zou het even proberen. Op de fles inzoomen, met die "sleutel" de fles openmaken en dat zielige plantje water geven, dan krijg je iets waarmee je de hendel over kan halen
Ik kan geen mes vinden. Heb al overal geklikt op het tapijt. Recht naast de bank, Links naast de bank, onder de bank. Geen mes..
Hoe kan ik met die sleutel de fles openen? Ik snap dat inzoomen geloof ik niet. Ik ben echt een drama denk ik Heb het al!
aan de rechterkant van de bank en dan helemaal in de hoek. ik kon hem eerst ook niet vinden. jeetje wat tikken jullie snel zeg
ik heb mijn mutnejs terug gekregen en er opnieuw ingegooid maar krijg ze weer terug haha voel me zo dom
dat papiertje moet je zo draaien dat je het apparaat herkent zeg maar en dan in die volgorde erin gooien
Plantje staat links naast de bank. Die muntjes moeten er van boven naar onder in (dus het papiertje zeg maar een kwart slag draaien).