in de doosje met zakdoekjes als je een paar keer op die doekjes klikt komt er een muntje uit en dan valt die op de grond.
Hallo, volgens mij is er nu niemand aan het gamen maar ik kwam er net achte dat ik switch nog niet gedaan heb dus die is nu aan de beurt. Daarna kijk ik even bij jouw tip gaby.
Leentje79 die site die ik net gaf ik kwam er niet meer mee uit ! ik heb nu een andere site waar een heleboel spellen op staan ! http://www.freakinrooms.com/?page=escapegames&num=5
Sorry, maar ik heb dit topic pas net ontdekt en ben nog met het allereerste spel bezig, maar ik krijg de kast niet open voor de ladder? Iemand zei drie keer kloppen om de kast open te doen, maar hoe dan? Kan iemand me nog helpen...?
Eerst moet je op je beeldscherm klikken, dan krijg je die hint van 3x kloppen. Dan moet je in het midden onderaan 3x kloppen.
ik zit vast in de kerst escape 1 ik heb hout en papier onder de haard en handschoenen en een ster.. ik kan het vorkje niet vinden omdat ik ook helemaal geen kerstman zie:S en ik kan het handvat van het kastje niet vinden + de 3 cijferigge code voor het kluisje.. wie kan me helpen?
Vorkje zit bij de sneeuwpop die buiten staat (achter gordijn) code is niet voor kluis maar voor de klok
Ik ga me even verdiepen in jouw linkje Acire ben benieuwd, ik zal ook wel vast lopen ik ben er niet zo goed in haha!
Hm..ik heb nu een soort van telefoon, nog een aparaatje, een boekje, een cd gekocht en de koptelefoon gebruikt.. en nu kom ik niet verder
ik kan dat vorkje niet pakken? en waar kan ik dan die lucifers vinden en de handgreep voor het kastje?