Hallo, Ik moet eerst even eten en dan ga ik ook weer aan de gang met een nieuwe game. Echt verslavend zeg.
zijn er nog meiden die Sophiphobia hebben gespeeld? ik heb alleen een stok en een stuk kool en snap niet hoe je verder komt?
hm...heb nu vleugels gevonden maar heb geen idee wat ik ermee moet doen Edit: gevonden! ik zit nu op een lamp
Ik ga een ander spel doen want ik krijg dat boek aan de rechterkant niet meer open als ik iets terug wil stoppen.
Of kunnen jullie vertellen hoe dat moet. Ik had een stok uit het boek gepakt en toen wilde ik het terugstoppen omdat ik het niet meer kon gebruiken en dat lukte me niet meer. Het boek schoof niet meer naar links.
Yeaaah uitgespeeld heb het net opgeblazen Edit: Ohja als je in de kast bent dan druk je boven de schoenen bij die kleren dan kom je bij een spiegel, daar moet je in kijken
ja hij is heel moeilijk heb er 3 uur over gedaan maar prullebak? bedoel je dat bakje die je uit de kast hebt?
Heb maar even m'n geluid aangezet Ik klop drie keer op die deur (pfff ja nog steeds diezelfde deur ), en klik dan op de klink... dat klinkt hetzelfde als kloppen..... En gaat niet open! Hellup!
ja ik denk het weet niet meer waar het vandaan kwam haha! een bakje met een deksel erop die heb ik in het boek.. en die kool kon ik daar in doen.. maar kom nu niet meer verder
heb je al in de spiegel gekeken? je moet ook nog in dat lage boekenkastje een boek vinden.. en daarnaast in een ander vak zit een kluis en daar achter ligt wit poeder die moet je ook in dat potje doen. ik ga even eten maken kom straks nog even terug!
Mamasuusje, ik zit daar ook vast. Ik heb ook een groen snoepje en een minikanon. Ik had ook en zaadje gevonden en die heb ik in het zand gelegd maar heb nu wel water nodig en dat heb ik nog niet gevonden. Waarschijnlijk in die kast bij de waterleiding maar ik weet niet hoe.