aaaah oke.... Even wachten op het sterretje dus... Waar is het rode balletje dan? Op de plank in de kast waar de ladder in stond heb ik alleen die pas gevonden.... meer niet...
Is je boom al gegroeid, Wishgirl? Sheann; ergens een pijl omhoog zien staan ? EDIT: zie dat je 't al gevonden hebt...
uit gespeelt en ik hoorde net al ook al iemand hier zeggen die maatbeker is niet leeg ...... kijk maar weer op dat papiertje
Ik heb hem uit! Leuk spel hoor, ik had alleen onder het linker itempje niet (sneeuwpoppetje volgens mij). Ik ga de andere spellen denk ik ook doen (als je hem uitgespeeld hebt dan staat linksboven de naam van de bedenker ofzo en dan kom je op een site met meer van die kleine spellen). Bedankt voor de tip!
jaaaa rode balletje hangt in de kerstboom... heb em! hahahaa Stomme kerstboom trouwens... van onder helemaal kaal hahaha Maar goed... Waar zet ik die maatbeker neer.. en hoe krijg ik die vloeistof erin en dat balletje? Hellup!
Wishgirl, een ladder is ook altijd gemakkelijk . Oh wacht, je bent al verder. Bij de laboratoriumtafel kom je verder.
Oke... noem mij dom... Maatbeker is klaar... dus ik heb nu een paarsblauw gevulde maatbeker... En nu?!
Haha, geen walvis... maar iets anders wat groter moet worden zodat het door het dak groeit . En vergeet niet je ladder op te halen!