Dank je wel leentje Dat water heb je nu nog niet nodig, pas als je een hamer hebt en het muntje om de batterij uit het klokje te halen. dat hamer je op die batterij en dan komt er spul uit dat leg je op de leiding en dan hamer je op de leiding en heb je water. maar je moet eerst nog langs de duivel enzo die zit achter de koffer achter het behang. owja ik weet niet of je er al bent maar op een gegeven moment ligt er bij de prullebak achter het bureau een notitieblaadje die pak je en dan ga je naar de stalen deur en dan doe je die links in de deur in de gleuf tussen de deur en het kozijn en dan heb je contact met iemand achter de deur, dan gaat de deur open en wil je er doorheen maar dan gaat hij weer dicht en dan zit er iets tussen van je lichaam en dan heb je iets waarmee je schoenveter en telefoondraad kan knippen, van die schoenveter kan je een lasso maken en daarmee kan je de hamer onder het bed pakken. met die hamer moet je dan ook de spiegel kapot slaan.
Ik ben nog bezig met het vison spel. Ik sta buiten en heb de propeller uitgezet. Ik heb de romeinse cijfers gevonden en wil de code indrukken. Maar kom er niet uit. Wie kan me helpen, dis is frusti!
Springmuis, ik was al bezig om dat notitieblaadjes er tussen te stoppen, maar ik kreeg op een gegeven moment steeds hetzelfde bericht terug en de deur gaat niet open.
Die moet je toch indrukken op dat schemrpje met die 9 knoppen Dan heb ik het volgende: propeller VI Binnekant propeller IX IV III I
Ja, je moet de codes volgens zoals aangegeven op de blauwe knikker. Heb je ook gevonden hoe de romeinse getallen lopen op dat codepaneel?
Ja, dat staat toch in dat boek In een rondje, zeg maar en dan naar binnen. Is 1 dan ook de knop, die ik denk dat het is? En moet ik dan 5 knoppen indrukken?
Volgens mij maakte dat niks uit. Drukte op de knoppen in de volgorde zoals aangegeven op de knikker. En volgens mij ging dan het kastje open. Maar ik moet even in mijn geheugen graven.
Ik heb hem. Deed steeds wat fout nu ben ik weer in de kamer. en moet ik iets met die tandwielen dus even zoeken
Pffff....ik zit helemaal vast. Ik heb een muntje nodig om de klok te openen. Ik heb wel een muntje maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ik ben nu in de kelder. Heb gepuzzeld. zeepaardje, vogel, poppetje, slakje etc. Volgens mij de goede knikkers bij het goede figuurtje. En dan?
leentje je moet dat muntje pakken en dan ermee op de schroef klikken en dan op dat vakje klikken en dan gaat het open en dan kan je de batterij pakken
\/ Hier werd al gedacht dat ik 'm nooooit uitgespeeld kreeg, maarrrrr, t is gelukt! Pffff, NEXT Het probleem was het licht... dat had ik niet aangezet en als je iets vergeet kun je ook niet verder, bleek Mel
@ Mel, sorry, mn lappie schee er mee uit en toen moest de kleine eten etc etc.. je kent het wel! maar goed dat het gelukt is! waar ga je nu mee beginnen? Groetjes, Taliaa
neee me pc zat vast moet nu overnieuw! naja zo ver was ik nog niet.. ik had dat kanon een snoepje en een zaadje maar verder kwam ik nog niet haha! ik ga nog een keer proberen...
Ik heb per ongeluk mijn spel weggeklikt en niet opgeslagen. Ga niet meer opnieuw beginnen. Ik ben wel benieuwd hoe ik nu verder had gemoeten...