Ik it nog steeds vast in dat sophiphobia. Pff...veel te moeilijk en ik vind hem niet super maar wil hem nu afmaken. Springmuis wat doe ik met die kauwgom?
Ergens vind je een filmrolletje en daar kun je straks dat zwarte ding in doen. Maar deze game vond ik veel te moeilijk zonder walktrough, ik heb toch even moeten googlen. En mijn compuer loopt telkens bijna vast.
Ik ben nu bijna klaar en sta voor de stalen deur. Dit moet het einde zijn maar ik kom er toch niet uit. Pfff.frustrerend.
Ik stop er ook mee. Springmuis, kun je mij verklappen hoe je uiteindelijk eruit bent gekomen. Ik eindigde bij de stalen deur en had een koortje in het filmrolletje gedaan. Maar ik stop er nu mee. DOeiiii
Hoi, was ik weer. Ik loop een paar spellen achter merk ik christmas room 1 en 2 uitgespeeld... wauw... Nu verder gegaan met switch, maar loop nu tegen dat stukje rails aan. Ik lees hier over het inzoomen op de rails, maar hoe krijg ik dat voor elkaar? Iemand? Alvast bedankt! Mel
Rechtsboven op het vergrootglas klikken en dan nog een keer op de rails. Dan gaat deze in twee stukken en dan zie je een sleutel.
Gewoon links vanaf de trein op de liggertjes klikken. Op een gegeven moment heb je er dan een. De vijfde of zesde links van de trein volgens mij.
\/ Jahooooo, ik vond ergens achter een kubus een briefje.... en nu heb ik m'n stukje rails! Jippie! (zucht, ìs er ook een hulpgroep? ik word niet begrepen thuis hahahaha)
Leentje zonde! Je hoefde alleen nog een keer dat briefje bij die deur te doen, dan kreeg je een net over je heen, je maakte met de spijker en hamer een gat in dat doosje waar die poeder in zit en dan dat draadje van bij de lamp erin die op het netjes klikken lucifer pakken touwtje in de fik steken en BOEM je was vrij en de deur ging open
Mel: hahahaha, ze vonden mij al gameverslaafd, maar ik wilde het gewoon uitspelen. Springmuis, ik had het touwtje al in dat filmrolletje maar ben er toe mee gestopt.
Pfff, volgens mij heb ik een persoonlijke assistente nodig hahaha. Ik kan de ster voor in die vormenkar niet vinden en ik zoek iets om dat linkerdeurtje mee open te krijgen. Kon een schroevendraaier krijgen van manlief, de grappenmaker. Verder moet ik toegeven dat ik het machtig mooi bedacht vindt
{|= Jaaaa, weer een! Welke nu? sphere? Ga ik even zoeken! Mag wel niet vergeten om naar bed te gaan straks
Waar is de Sphere kikker? ik zit me (weer eens) suf te zoeken bij de plantenbak, zie wel een soort van beschadiging aan de plantenbak, maar geen modder in de plantenbak? wie? Alvast weer bedankt