pffff verslavende spelletjes, ben nu met switch bezig maar kom niet er niet uit hoe je die origami kan vouwen :S
Ik kwam met een beetje klikken op het groene velletje een heel eind.... en ik ben over het algemeen niet zo handig met origami
ik heb christmas room 2 uitgespeeld, maar bij 1 loop ik vast.Moet nog 2 kadootjes,en heb handschoenen gevonden,maar dan,heb hout en papier in de openhaard,maar waar zijn de lucifers?En hoe kom ik aan de code van de kluis?
Een van de knoppen waar die jassen aanhangen, is de knop van je la. Daarin zitten de lucifers. De code van de kluis staat op je kozijn, en op de poot van je bed.
Ik ga nu aan deze beginnen, uiteraard weer een kerst escape, Hopelijk staat hij er nog niet bij. Hij ziet er wel leuk uit http://www.dinosaurdesign.com/SantaLand.htm
Verslavend deze spelletjes, maar wel lastig. Ik heb al 1 radar, de zaklamp een sleutel en een s en natuurlijk de notenkraker. Nu maar weer ff verder zoeken.
ik ben nu met switch bezig.Heb alle vormen erin.Heb het touwtje doorgeknipt en met stokjes verbonden en luik opengamaakt. Ik heb origami gevouwen,maar wat moet ik ermee?Ik las iets over nijptang en dan spijker eruit trekken,maar ik kan geen nijptang vinden,waar of waar.
Hahaha collega...betrapt Ze zijn leuk he? Maar wel verslavend Speel ze! Sorrie was even off-topic. Kwebbel
Whoewhie Deel 2 uitgespeeld.... wel met stiekem een beetje hulp van hier mee te lezen hoor [snapte niet hoe het bed omhoog moest ]... Morgen deel 1!
Hoi Ik zit te tobben met vision, het wilde aardig lukken (met wat hulp...) maar nu ben ik leuk buiten op het balkonnetje geweest, heb ik een mooi glimmend ding te pakken gekregen en daar moet ik wat mee doen.... een paneel in de hal? Wie kan me verder helpen, ben nu al zo'n eind en ik wil niet weer onopgelost naar bed groetjes Mel
Jaaa opgelost! He he, ik begin niet meer aan een nieuwe vanavond, gisteravond is het ook erg laat geworden hahaha! Welke zijn jullie nu bezig? Escapese verder! doei!