ik heb die phone trace nummer gebeld en dan krijg je het nummer waarmee je belt, ik denk dat je dat nodig hebt.
Ik denk de hele tijd dat ie geen telefoonnummers pakt... Maar het geluid moet aan, hihi... Dan krijg je iig een kiestoon
Rose, heb je het draadje al om het muntje? Dan klik je de hoorn er af en dan klik je eerst op het muntje en touw en dan op de gleuf.
ik heb de pink room uitgespeeld je moet uiteindelijk gewoon 9 kogels vinden en een pistool en daar dan weer wat mee doen... ik ga nu met jullie meedoen
Het nummer heb ik ook...ben nu bezig om het paswoord te vinden....dacht eerst is het nummer van de telefoon,,,maar helaas Zoeken weer verder
Je kunt inzoomen op de bouten van de telefoon. Ik hb wel zo'n socket die er misschien op past, maar dan moet je nog iets vinden van een handvat denk ik, maar waar?
Oh, ik dacht gewoon aan de situatie als wij een nummer bellen en ik sloot dus af met een hekje en toen kwam ik verdeer. Het licht is nu aan.
je moet ook nog het nummer van het toestel invoeren....die is toch 2675532? hij pzegt namelijk wrong number