best een rot site die spele.nl Als je per ongeluk je uit het spel hebt geklikt kun je hem niet nog een keer laden. Heb het nu al 2x achter elkaar. Hebben meer dit probleem?
Nee, ik begrijp er niet veel van. Heb wel allerlei objecten verzameld en ik "duik" wat in de rondte..... Geloof dat ik de escapes ala sphere en vision leuker vindt Morgen maar eens op zoek naar wat nieuwe spelletjes... Nu eerst lekker slapen... morgen weer vroeg op
Ik ben eruit (ook met hulp). Ik vond sphere en vision ook leuker maar heb tot nu toe niet meer zoiets gevonden. Ik ben nu bij mijn ouder sen ga zo naar huis om mijn meisje naar bed te brengen. Misschien doe ik daar nog een spelletje. Dus misschien tot zo!
Weet hoe ik hem open moet maken, maar kan niet verder aangezien ik per ongeluk het spel heb weggeklikt en er niet meer in kom Je moet die 4 hoeken door snijden met die snijbrander en dan kom e in een soort van kluis. hier moet e 4 blokjes wegklikken en toen viel het spel uit
Ik ben nu bezig met loose the moose. Heb de muis onder de hoed zitten en geen idee hoe ik verder moet, iemand anders wel een idee?
Ik ben weer terug (hubbie is op stap dus ben alleen thuis en dacht, ikga nog even een spelletje doen). Ik start ook met dat laatste spel. Volgens mij ben ik nog de enige op dit tijstip haha.
kben er ook nog leentje ben gestopt met games laatste uitgespeeld morgen zoek ik wel weer een nieuwe haha succes dr mee!
Pfff...ik heb hem uit, maar het was me niet gelukt zonder walktrough, veeeel te moeilijk. Welterusten!