Ik heb de raket aangestoken (met de lont en de lucifers). Aan de raket hangt nu een sleutel, maar in de kast zat een rond gat. Daar heb ik de magneet ingedaan, en nu een iron ball gekregen.
Weer van alles gevonden. Maar misschien niet leuk om alles te vertellen, dus laat ik nog even achterweg. Wel een soort van memo gevonden, maar geen idee of jij dat bedoelt Leen. Het blijft namelijk in de la zitten.
Zo prinses, jij gaat snel. Hoe verplaats je het ladeblok. Ik heb het geproberd met de magneet en touw maar dat lukte me niet.
Ja haalt eerst de rem van het eerste wieltje. Schuift de ladenkast naar voren. Drukt een beetje bovenin, en dan kom je bij een geheim vak.
He je wel de grote bal? Die kleine moet in het pistool. Ik heb de groene sleutel van de raket geschoten. Kan hem alleen niet vinden.. Hahaha!
Hahahahaha, ik heb nu iets gevonden. Werkt op de lachspieren. Een inktvis met lolly's. Hahahahahahaha!
Grote bal. Lont in de raket (lont zit in de appel, pak je met tangetje). Aansteken met de lucifers. Magneet en touwtje aan elkaar maken, in het gat laten zakken. Dan krijg je een grote bal. Met de gun en het kleine balletje, schiet je de sleutel van het raket af.
De grote bal moet je met ht magnetj pakken. Het is trouwens niet die memo. De memo die ik heb gevonden zit onder in mijn inventory en kun je dus pakken. Ben ik de enige die die gevonden heeft?