Kijk naar de etikketten en dan kun je de puzzel in de lade oplossen. Ik heb trouwens ook de bonen! En ik heb met de schar de bonen opengemaakt. Nu naar het apparaat.
Wat moeten we met de chinese tekens op de computer. ZOuden we daarvoor die chinese kalender moeten gebruiken?
Heeeej, ik heb het kopje gevuld met koffie en zie nu een lettercode, even kijken waar je die moet gebruiken.
ik denk dat de letters op de computer moeten en dan beginnen met de c maar dan ik heb geen idee wat je met de schijf moet. heeft iemand al door wat dat schilderij (of wat het ook is) boven het koffiezetapparaat inhoud?
Ik doe ook mee, leuk! Ik ben denk ik ong. even ver als jullie.. Wat je met die dingen op de comp. moet weet ik ook niet, en met die kalender idd ook niet. En die code snap ik al helemaal niks van (met a t/m d en 0 t/m 9). En weet iemand wat je met thuesc moet, wat er in de spiegel staat?
En waar zou dat zwarte ding voor zijn dat je in de kast hebt gevonden (met gele strepen aan de onderkant)
Ik heb thuesc op het computerscherm getypt en nu staat er iets anders in het japans, even kijken wat er nu veranderd is.