Die paarse sleutel krijg je als je de code hebt opgelost. Dan kan je daarna ook die bordjes daar ergens in doen, en dan kan de stekker van het broodrooster erin inderdaad. Ik heb nu nog een rad gekregen, en die bij de exit gedaan, maar ik moet daar nu nog een code voor hebben. Zal wel iets met die kalender te maken hebben denk ik....
Ja precies, die code met die breuken, het hele ronde is 1, dus 12/12, moet je de rest ook even 12den van maken, en dan heb je 'm. Snappie? (Ik ben nooit zo goed in uitleggen ).
Ik snap het nog niet. Moet je dan eerst twee stukje inkleuren (1/6) dan uitzetten en de volgende breuk doen?
Nee, je moet niet alles optellen. 1/6 = 2/12, dus 2 1/4 = 3/12 dus 3 en dan zo verder gaan. Ik heb 'm trouwens uitgespeeld!
Nee, je hoeft niks uit te zetten, gewoon de tweede, en dan de derde, en zo verder. Je moet dus in totaal 6 vakjes gekleurd hebben (2,3,4,6,9,10)
En dat vakje waar je 1 boven staat stelt de 1 voor, dus die daarnaast moet je als eerste aanklikken (dat is dus de 2) en dan die daarnaast (de 3), etc.
He Linda, ik ben ook een brabantse. Waar kom je ongeveer vandaan? Ik uit d buurt van den bosch. Zo, dat was even off topic, nu ga ik weer op zoek.
Haha, stiekem kom ik niet echt uit Brabant, ik woon net op de grens van Gelderland (kerkdriel), maar heb wel bijna m'n hele leven in Brabant gewoond (Den Bosch, daar is Kerkdriel ook over de grens dus), en Kerkdriel is echt zo'n typisch Brabants dorpje, dus iedereen "vindt" altijd dat het bij Brabant hoort .