Ik ben weer net zover als gisteren... Waar loop je vast dan? Ik heb op dit moment een cdrom, mes, iron ball, mageneetje.. papier zit in de printer en het kastje daaronder kan van zijn plek....
En die schroevendraaier onder de bank... Moet ik die losknippen? Ik dacht dat ik die met de mes los kon snijden, maar niet dus
Ah, ik kom zonder spieken nu al een stukje verder dan gisteren.... Heeft een nachtje slapen dus goed geholpen, haha.... Ik heb me gisteren blind gestaard op die boeken, blijkt het nu heel simpel te zijn
Ik ben er ook weer en ga zo op zoek naar een ander spel. Maar als ik je moet helpen dan laat het maar weten (als ik het me nog herinner). De schroevendraaier kun je later pas losmaken want het benodigde gereedschap vind je straks pas in een kast.
ik heb hulp nodig. ik heb dat schilderij open boven de koffiezetapparaat maar weet niet wat ik ermee moet
Je ziet dan zo'n rondje met lichtjes die je op rood moet zetten. Kijk eerst even naar de octopus in de kast. Op sommige tentakels zit een lolly, je moet kijken op welke er en lolly zit en deze dan op het rondje achter het schilderij rood maken. De onderzijde van het rondje is gelijk aan de voorkant van de octopus.
Een wieltje van het ladenblok staat op de rem. Als je die eraf haalt dan ku je hem naar voren rollen. Aan de achterzijde van het ladenblok zit een open vak waar de lucifers inzitten. Als het goed is heb je ook een tang gevonden. Kijk maar ens bij de appels wt je er daar af kan halen.
Whaaa... ben alweer even bezig en heb wat teruggelezen... Ik snap er helemaal niets meer van. Ik lees allemaal dingen dat ik niet heb of niet heb gezien.
Hoi meiden.... Ik (en mijn man ) doe al een tijdje met jullie mee Het volgende spel lijkt me ook erg leuk. Je moet volgens mij eerst de tuin uit zien te komen, het huis in. En dan via het huis een uitgang naar buiten te vinden.... http://www.123bee.com/play/haunted-house-escape Op 123bee staan nog veel meer escape spellen die er wat realistischer uitzien, die zijn toch het meest favoriet bij ons...