Ik ga vanavond pas beginnen (pffff, mijn handen jeuken al), kinders lopen hier rond en we moeten vanmiddag weg
1 voordeel 's avonds kun je er op je gemak mee bezig Ik doe het ook altijd tussen de slaapjes van Mason door
Eefje het brood zit in een kast, heb je die al gevonden? Je kunt dan het mes gebruiken voor het brood. Mar eerst moet je de sleutel vinden van het deurtje.
Ja heb de rode sleutel...Maar welke deur? Oke heb de groene sleutel nu ook.. .Heb die schijf uit brood... Maar die route op de memo...moet ik dan alle knopjes drukken in die volgorde?Als ik hem goed draai?
Heb je het zilveren balletje al in het speelgoedgeweertje gedaan? Dan kun je de sleutel eraf schieten.
Joepie, ik heb escape 2 ook uit. Die is ook erg leuk en met wat denkwerk kom je er redelijk goed uit.
Hee, wat goed! Ik blijf hangen bij het schilderij... Heb de code die ik in die 4 gaten kan zetten, maar er gebeurd niets
Ja heb ik.. Ook de stekker onder de tafel erin..maar er gebeurd nog niks... Geen idee wat ik met die vakjes met getallen en letters moet..Ook geen idee wat ik met die schijf bij de tafel moet en die gaten bij de lamp in het plafond.... EDIT: Computer is aan...Maar waar vind ik de code? En waar moet die blauwe sleutel? Ben hier niet zo heeel handig in
Ik moest even mijn meisje in bad doen (ze had besloten om eens even lekker buiten de luier te poepen . Zijn jullie er uit? Ik ben er zo vandoor, waarschijnlijk kom ik vanavond weer even spieken. Iedereen een fijne dag nog!
Nee, ik ben er nog niet uit.... Wij gaan er ook zo vandoor. Je kunt het spel niet saven of wel? Dan moet ik dus vanavond opnieuw beginnen? Fijne dag allemaal
Hahahaha... Leuk dit, maar ik zit nog steeds in het 1e spel. Krijg met geen mogelijkheid het bed omnoog. Stekker zit er in en verder? Moet ik een code of zo op dat kastje intikken? Lamp zit er ook al in.
Pff, dat ben ik alweer vergeten, ik dacht de lamp aan doen?? Maar ik zal even opnieuw beginnen en voor je kijken.