Geeft niet hoor, moet hier ook nog gebeuren Vooralsnog schiet ik niet erg op, ik heb twee boards gevonden, een rood muntje en nog boomstammetjes ofzo.
ik doe ook meee..alleen de vorige keer was ik bijna klaar en toen drukte ik perongeluk op het knopje alles afsluiten
ok, ben ietsje verder gekomen..heb nu een rood mutje, 2 boards en bommstammen. Zou niet weten wat ik er mee moet
Die boomstammen heb ik in de open haard gelegd, maar verder weet ik 't ook nog niet. Ik heb wel al drie boards, die kan je trouwens omdraaien, weet niet of je dat al hebt gezien.
ja had ik al gezien. Die boomstammen heb ik ook in de open haard. Heb je ook al zo'n lange stok? die kon je vlak naast die board vinden aan de zijkant van de open haard. Rode muntje heb ik in die schaal naast de deur ingestopt, in een van die gaten zeg maar. En als je op de linker elleboog van meneer in harnas klikt krijg je de achterkant te zien waar een hendel aan vast zit..maar er gebeurd niets.
Komt ie uit de open haard vandaan toevallig? Want als ik op de zijkant klik dan staat er 'the brick seems to be able to take'
Moet straks overnieuw beginnen met Pocopoco.... Kreeg het spel niet uitgespeeld voordat we weggingen vanmiddag. Erg balen dus. Ik blijf steken bij het schilderij... Heb de code die ik in die 4 gaten kan zetten, maar er gebeurde niets. Ook met die gele schijf onder de tafel weet me geen raad... Kan iemand me alvast een tip geven? Maar eerst de kleine op bed doen straks en dan ga ik er weer volledig voor
Baksteen? waar heb je die gevonden, ik heb (volgens mij) op alle stenen van die haard geklikt, maar die kan je allemaal niet pakken.