Als je boven die deur klinkt, hangt daar een grote kroonluchter, daar zit 'ie in, de hamer, en ook nog een board (die van het aapje).
Haha, geeft toch niet, ik zie ook heel vaak wat over 't hoofd . Ik heb inmiddels al die boards er goed inzitten en olie gekregen, daarmee heb ik het vuur aangemaakt (en met de lucifers) en nu heb ik 't zwaard.
http://www.2keysgames.com/games/escape_ ... _2009.html een nieuw spel die net uit is voor degene die klaar zijn met andere
Nou, ik heb die grote deuren open, dan kom je bij een draak, die moet je nog even verslaan, en dan ben je klaar. Ik ga even Milan voeden en dan zo nog een andere doen . (Hoezo verslaafd
Ik doe met jullie mee, maar ik kan de hamer niet vinden in de lamp boven de deur. De lamp heb ik wel gevonden, maar waar moet ik klikken?
Linda was je al lang bezig of zo. Knap dat je hem al uit hebt. Ik denk dat ik nog wat blauwe en rode muntjes mis. Heb je een idee waar ik die kan vinden. Of zit ik helemaal mis?
Thanks. Ik ben nog een beetje een leek. Hoe weet je zulke dingen? pffft, voel me echt een beetje dom.
Nou schiet mij maar lek want snap helemaal niets van die puzzel. Ga even Jaslynn drinken geven en in bed doen en dan zie ik strax wel of ik er nog uitkom De rest succes!
Nee ik was net begonnen toen ik vroeg wie er mee deden, maar ik heb de afgelopen dagen veel geoefend, met die spellen hier , eerst bakte ik er ook niks van. Je hebt twee blauwe en twee rode muntjes nodig, er ligt er iig 1 in de klok.