Ik ben met het nieuwe kerstspelletje (2keyesgames.com) pffff.... Ik had op een gegeven moment zo veel verzameld dat ik andere dingen weer niet kwijt kon. Iemand meer al met deze bezig? Ik ben nog met de roze puzzelstukjes bezig, maar mis er een aantal. Groetjes Cynthia
Die leek me niet zo leuk, omdat je idd superveel kan verzamelen, ik wilde eigenlijk zo gaan beginnen aan deze: http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape_en.html Maar ik weet niet of iemand nog een andere weet? Dan doe ik daar mee mee.
De olie moet je eerst openmaken, op die boomstammen gieten, dan 't doosje van de lucifers open en dan aansteken, dan kan je 't zwaard pakken.
Oh ik haal ze door elkaar omdat ze veel op elkaar lijken. Maar di je net voorstelde heb ik nog niet gedaan Linda. Zullen we die idd doen?
Ja escape 2 lijkt op het eerste gezicht op de originele escape waar jij de link van gaf daarom dacht ik dat ik die al gedaan had. Zullen we die escape doen?
Ja ik zorgde even voor verwarring. Ik dacht dat ik het escapespel dat Linda had voorgesteld al gedaan had maar dat was een andere die er veel op leek.