Dat glas waar die pil in zit moet je open maken en dan die pil in de bloem doen, dan gaat de bloem open en daar zit de sleutel voor de klok in. Wat heb je met de blauwe muntjes gedaan?
Linda, ik doe ook mee! Kunnen jullie de dingen al gebruiken? Ik kan alleen mijn items bekijken Ik heb een maatbeker, munt en een paar houten plankjes Groetjes Cynthia
Ja, dan zit er onder z'n hoofd een sleutel, heb je die al gepakt? Dan kan je 't zwaard weer terugpakken. Ik ben nog niet begonnen, ik wacht even tot Boney ook klaar is.
Heb je de klok open inmiddels? Daar zit ook nog een muntje in, en aan die klok kan je zien waar in de schaal je die muntjes moet doen.
Heb je allevier je muntjes weer? Dan moet je die muntjes op de plaatsen van die wijzers leggen, de rode aan de linkerkant en de blauwe aan de rechterkant.
Haha, oké, prima! Dan gaan we nu dus beginnen aan: http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape_en.html Succes!
Whoewhie.... het was inderdaad 4, ik had per ongeluk 8/4 opgeschreven. Vandaar dat het niet wilde lukken Heb hem dus nu in 1x verder uit kunnen spelen Met welke zijn jullie nu bezig?