Op alle houte plankjes op een hoek klikken dan draaien ze om. Zijkant witte kast zit een gaatje... daar is mijn houte stokje in verdwenen... eens kijken wat dat gaat opleveren, ben benieuwd! Groetjes Cynthia
Woei! Ik heb een knipschaar gevonden in het andere witte laatje! FF oftopic... ik denk dat mijn er aan komen Groetjes Cynthia
Bij mij staat er alleen een kuikentje op zo'n houten plank. Je hebt er toch 6 nodig? Of toch 7? Er zit namelijk nog een gat tussen de plankjes in mijn objectenrijtje...
Baby blue, je moet de andere houten plaatjes vergroten en er dan op verschillende plekken op klikken. Dan zie je andere afbeeldingen.
Ik heb 6 plankjes nu... allemaal met tekening. Ja ik baal stevig! Even afwachten... alleen buikkrampjes... niet mijn eierstokken zoals anders Groetjes Cynthia
Ik heb al heel wat afgetikt, maar het wil niet lukken... Vandaar dat ik me afvroeg of het er toch niet stiekem 7 moesten zijn
laatje moet je onder de tafel en dan met de nijtang klikken dan gaat de la open en krijg je een ijzer geval
Hee Rose, goed zeg! Hoe heb je dat gedaan? Ennuh... ik heb er nu een touwtje bij op het plankje... De rest zal straks vast ook wel verschijnen.