Ik heb dat ook boney. Cyntje, ik heb maandenlang dingen gevoeld die me deden vermoeden dat ik zwanger was maar helaas werd ik dan telkens ongi. De cyclus dat ik zwanger bleek voelde ik niks behalve wat mnstruatiekrampen (iets eerder dan anders) maar ik was er van overtuigd dat die ronde voorbij was. Ik was ook echt verbaasd dat ik toen zwanger was. Dus ik vertrouw niet meer op de signalen van mijn lichaam. Heb je een regelmatige cyclus?
Waaaaaa! Ik kom niet onder het bureau.... ik weet niet meer hoe ik dat toen straks had gedaan Groetjes Cynthia
ik heb daar nu last van al 4 dagen lichte steekje onderin mijn buik! En dinsdag wat lichtbruin slijm En vandaag met afvegen wat rozeslijm verder niks meer gezien. Dus ben er ook bang voor dat ik ongie ga worden!
Ik krijg de bureaula niet open, waar moet ik klikken met de tang? Dat touwtje staat op zo'n board bedoelt ze denk ik.
Ja... balen he? Is mijn cyclus weer ineens 3 dagen korter grrrrr.... maar w.s. toch op de juiste dagen geklust dussss......... Groetjes Cynthia
Help! Hoe hebben jullie die bureaula opengekregen, ik weet niet waar ik met die tang moet klikken hoor.
Balen cyntje, hoe lang zijn jullie bezig? Waar moet je met die knijptang klikken. De salontafel of tafel bij het bureau?