Ik geef je groot gelijk dat je naar je oma gaat. Ten eerste is het daar een stuk gezelliger zo te horen, en het is je oma. Het is echte familie die wel graag wil dat je langs komt. Jammer dan voor je schoonmoeder, maard an moet ze maar niet zo wispelturig zijn en elke keer alles veranderen in de plannen.
zo krijgt je schoonmoeder dus alles mooi voor elkaar als WIJ andere afspraken hadden gemaakt dan had mijn man het niet moeten proberen om die af te zeggen omdat ineens zijn moeder wel iets wil en hij er niks van durft te zeggen. ik vind het echt raar van je man
Zo lang jouw man haar gekke gedrag blijft belonen zal ze hier mee door blijven gaan. Sterker nog, ze zal tussen jullie in komen staan. Dat je iets anders hebt afgesproken is jouw goed recht, ze wilde toch niet dat jullie langs kwamen?! Maar ik vind wel dat jij en je man hier een front in moeten vormen. Haar probleem moet straks niet jullie probleem worden.
Moet je schoonmoeder maar niet zeggen dat ze alleen wil zijn en vervolgens de boel omgooien. Dat is aandacht, misschien hoopte ze dat je zou zeggen 'He, maar waarom niet? We komen gewoon hoor!!' of iets in die richting. Jammer dat je dan in zo'n vervelende situatie terecht komt.
Gelukkig is kerst nu voorbij! M'n man moest onverwacht zijn zusje ophalen en was daardoor later. Wat denk je..... Vijf over twee krijg ml een smsje van sm.... Waar blijf je? Dus dat was een gezellig bezoekje... Blij dat ik niet mee was... Toen ml savonds terug kwam, besefte hij dat hij een foute keuze had gemaakt. Ik maakte een grapje over dat hij alleen had moeten eten bij de burgerking, bleek dat toch echt zo te zijn! Hij was boos op zichzelf, dat hij mij alleen had gelaten en voor z'n moeder had gekozen. Hj was boos op haar, dat ze hem voor die keuze had gezet. Ik denk dat t wel duidelijk is geworden... Bedankt voor jullie reacties en steun! Liefs
Wel ontzettend fijn dat je man zijn ongelijk kon toegeven en heel knap dat jij gewoon naar je oma bent gegaan. Ik hoop dat je volgend jaar een leukere kerst hebt!
goed dat je toch voor je andere afspraak hebt gekozen en je het toch gezellig hebt gehad je man zal voortaan wel 10x beter na denken voor hij een besluit neemt denk ik ik heb kerst met mijn familie afgeschaft altijd gezeik gehad en dat vond ik genoeg huilende volwasse bv of zeurende moeder pff nee daar had ik genoeg van nu gekozen voor mijn gezin en elk jaar altijd super gezellig