Kerst geluk, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door gitaartje, 26 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Na een paar stressvolle weken op het werk heb ik enorm genoten van deze kerst. Heb genoten van onze deugniet van 3. Wat was ze lief, en wat is ze weer verwend. Als ik dan zie hoe ze geniet van de aandacht van haar opa en oma, als ik zie hoe gek ze is op haar neefjes, en als ik kijk naar haar lach op haar gezicht en haar rode wangetjes van opwinding dan voel ik mij echt gezegend. Lekker geen gestress gehad, gezellig gegeten, veel cadeautjes gehad en gegeven. En gezellig samen met schoonfamilie en familie de kerst doorgebracht

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.364
    113
    Vrouw
    Onze peuter heeft heel erg genoten van kerst, hij was helemaal in de wolken. We hebben veel kleine activiteiten gedaan en toch nog kunnen genieten van deze dagen :)

Blijdorp vindt dit leuk.
  3. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hier ook genoten met ons meisje van 2 weken oud!

We hebben 4 jaar kerst gehad met de hoop dat we dan volgend jaar misschien wel een baby hadden, deze kerst was het dan eindelijk zover.

Marchella, Riverdale87, marb en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dat de afgelopen dagen met ons zoontje zo fijn zijn. We hebben drukke dagen achter de rug maar hij blijft in een relatief goed humeur. De laatste tijd zit hij in een moeilijke fase en hij pikt best wel wat negatief/apart gedrag op van een paar kinderen op het kdv. De laatste dagen is hij overwegend lief en gezellig en is hij echt mama’s kindje. Hij knuffelt steeds mijn dikke buik en hij wil nergens heen zonder mama. Dat laatste is niet zo leuk voor mijn man en eigenlijk best vermoeiend maar stiekem vind ik het heerlijk. Hopelijk komt hij de komende weken in de vakantie wat tot rust en het kindje waar hij de meeste gekke praatjes en het brutale gedrag van leert gaat na de vakantie naar school. Hopelijk leert hij het ook weer af.

gitaartje vindt dit leuk.
  5. sydneys

sydneys Niet meer actief

#45 sydneys, 27 dec 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2017
    Ons mooiste kerstcadeau is ons zoontje.
    Hij kan niet zo goed volgen op school en wordt onderzocht of hij daar kan blijven of naar spec onderwijs moet. Hij vertoond tekenen van adhd/add en autisme alleen autisme zien we niks van.
    Kwamen we er 3 of 4 dagen geleden achter dat hij gewoon plus en minsommen kan maken. Op school telt ie nog niet eens tot 5. Hier kan hij de cijfers dus al lezen tot 9. Kan tellen tot 60 en hij kan dus sommen maken. Plussommen tot 10 en minsommen als je bijvoorbeeld zegt : Jantje heeft 5 appels, hij eet er 1 op. Hoeveel appels heeft hij dan nog?

Zo trots op hem! :)

En 2e kerstgeluk.
    Zoontje kan zich niet concentreren. Knutselen of tekenen is een ramp. 3 krassen en klaar.
    Begon hij gisteren uit zichzelf een tekening te maken voor een vriendje a la 300 stickers op een vel papier. :roflmao:
    En toen haalde ik een prikblok uit. Normaal prikt hij 2 keer en klaar en dat is op een goede dag. Gisteren heeft hij zich daarmee een dik uur mee geamuseerd!!! Helemaal uitgeprikt, ingekleurd en opgeplakt. Ik heb nergens mee geholpen!
    Echt weer zo trots op hem. En het belangrijkste, hij is er zo fier op. Heerlijk. :)

Bekijk bijlage 553352

Manque, Whysteria, maansneeuw en 12 anderen vinden dit leuk.
  6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.839
    113
    Hier genoten van 5 dagen even helemaal niks doen voor werk en school.

7. Betsy

Betsy Niet meer actief

Volgens mij heeft iedereen vrij genomen want de trein is zo goed als leeg. Heerlijk :D

Riverdale87 en Nescio vinden dit leuk.
  8. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    We hebben een heerlijke relaxte kerst gehad. 1e kerstdag lekker als gezin. Zelfs onze zoontjes hebben lekker gegeten en dochter lagekregen lief te slapen.
    2e kerstdag naar ouders en schoonouders geweest. Was heel gezellig

pietje1987 en Chocolat vinden dit leuk.
  9. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    In ons nieuwe paleisje de eerste keer kerst vieren. Enorm genoten van de gezelligheid. Kinderen hebben lief gespeeld met hun neven en nichten. Was een hele fijne kerst!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb de kerstversiering opgeruimd vanmorgen. Vind dat het beste van deze kerst:roflmao:

Chocolat en Jules! vinden dit leuk.
  11. rums

rums Niet meer actief

Ik heb een top kerst gehad! Jammer dat het weer voorbij is.

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.111
    113
    Hier ook een heerlijke kerst gehad, ondanks een ziek zielepietje. Maar ondanks de koorts en het hoesten blijft ie lief lachen, ons zonnetje :)

13. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Welk kind? Dit topic doet me alleen maar zeer. *sneaks out*

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.162
    113
    Home
    geluk : zijn met de mensen van wie ik houd
    wat is er mooier dan dat?

15. tuc

tuc Niet meer actief

geen specifiek moment, gewoon 2 gezellige dagen zoals altijd. Meer dan prima.
    De kerstlichtjes enz zijn wel mijn kerstgeluk denk ik, die mis ik altijd in januari.

Hopsatee vindt dit leuk.
  16. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Jaa, ik vind het altijd zo saai gelijk! Al laat ik alles lekker tot na de jaarwisseling staan hoor ;)

17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.962
    113
    Hier ook genoten. Gisteren wilden ze bij elkaar slapen. Dikke lol.

Syane en Betsy vinden dit leuk.
  18. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dat is heel erg verdrietig voor je, en geloof me, ik weet waar ik het over heb.
    Maar het geluk van het leven zit niet alleen in de glimlach van een kind of uberhaupt het hebben van kinderen, het zit in zoveel kleine, 'onbenullige' dingen. De vraag is of je dat wil zien.
    En ondertussen ben ik heel blij voor de vrouwen die deze kerst wel konden en mochten genieten van de glimlach van hun kind, misschien voor het eerst ( en na lang wachten ) of misschien opnieuw...

Whysteria, Debaky, Zwitsal en 10 anderen vinden dit leuk.
  19. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Eerste kerstdag, onze dochter (3) en mn neefje (4) waren op boevenpad. Met zn tweeen stiekem kransjes uit de boom en van tafel gepikt om ze onder de tafel,of achter de bank op te eten. En een lol dat ze hadden samen.

20. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Het was een heerlijke kerst. Mijn zoon heeft genoten van alle aandacht op eerste kerstdag, de meiden hebben zich kostelijk vermaakt met hun neefjes en nichtjes, wij hebben gelachen en genoten van elkaars gezelschap en het heerlijke eten.
    En tweede kerstdag een heerlijke relaxte dag gehad met ons zessen. Filmpje gekeken, spelletjes gedaan, weer lekker gegeten. Ik hou van kerst!

Deel Deze Pagina