Kerst: gezellig of verplichting?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 21 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Kerst avond gaan we naar mijn ouders.
    1ste kerstdag naar mijn schoonfam. 2de kerstdag gaan we weer naar mijn ouders eten,
    ik ben dan jarig en gaan in de middag gewoon lekker naar huis en met z'n drietjes nog even na genieten. In de avond komt meestal de schoonfam. nog even langs.

Hier voelt het absoluut niet als een verplichting, het is altijd reuze gezellig. Ik verheug me er ook enorm op.

Gr. Kat

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Van de ene kant is het meer een verplichting om te gaan, want wij doen ook elk jaar hetzelfde qua bezoekjes e.d. maar ik vind het elk jaar weer reuze gezellig en kijk er ook onwijs naar uit! Dus verplicht voel ik me niet om te gaan!

Dus voor mij echt de gezelligheid! Heerlijk, gezellig met de mensen om je heen waar je veel van houd en om geeft!

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wij geven er allebei niet zoveel om, we zoeken familie op wanneer we dat zelf willen en niet omdat het nu ineens kerst is ofzo.
    Ben gewoon blij dat ik in de zorg werk en met kerst lekker kan werken.
    ;)

Groetjes Taby.

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hier beetje van beidde,we voelen ons niet verplicht.toch wordt het een beetje verplicht.Maar we doen het graag en het is ook altijd erg gezellig.....

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik ben niet zo dol op de kerst. Al die verplichtingen. Eerste kerst naar schoonouders: heb ik geen zin in.
    Tweede kerst bij mijn ouders: vind ik wel leuk, maar toch....kerst hoeft mij niet zo eigenlijk. Blijf veel liever thuis met mijn gezinnetje.

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    wij gaan 1ekerstdag naar mijnouders lekker eten met de hele familie!mijn schoonouds wonen erg ve weg dus daar gaan we niet heen, dus 2e kerstdag lekker thuis

Deel Deze Pagina