jeuk na het scheren van de oksels

Discussion in 'De lounge' started by Bolly, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    grrrr krap krap krappppp oooo de jeuk :D:D

ik krijg 1 dag na het scheren heel erg veel jeuuuuuk onder de oksels,, iii wordt er gek van, gebruik scheer schuim maar wel goedkope scheer mesje zou het daar door komen.

kreeg het vroeger ook altijd op mijn benen maar dat laat ik nu waxen maar met mijn oksel gaat dat niet omdat mijn haren alle kanten uitgroeien daarzo ihihi .

wat zijn jullie tips voor gladde oksels en niet gelijk jeukkkkk na 1 dag

mega zou zo mijn oksel kunnen kapot krabben heb er maar sudo op gesmeerd en dat helpt enig zins

tips tips ze zijn welkom

xxxx

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb een mesje in de douche hangen en bij elke douchebeurt ga ik met het mesje onder mijn armen langs, zonder scheerschuim... Ik weet niet of dat scheerschuim je huis irriteert?

Wat ik je sowieso aanraad: ik weet niet wat voor deodorant je gebruikt, maar als je irriterende oksels hebt, dan zou ik alcolholvrije deo gebruiken. Nivea is zonder alcohol geloof ik. Verder geen tips.

3. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Probeer het eens met bethadine schampoo, ik gebruik het voor mn bikinilijn want daar krijg ik met normale schuim altijd ontstekingen.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb het ook met die goedkope mesjes. Dus voor mij weer gewoon Wilkinson.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Zwitsal babyolie :)
    Of Dove (rol)deo.

Ik scheer trouwens met Dove cream oil. Dat is veel vetter dan de normale scheergel. Daar droogt mijn huid van uit.

6. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Talk poeder helpt heel goed na het scheren tegen de jeuk, ma dan moet je geen zwarte kleren aan doen:p Ik heb het ook altijd onder me oksels dat het zo jeukt en/of pijn doet en helemaal rood word, ma ik weet dat ik dat krijg als ik droog scheer! Het is beter om eerst lekker te douchen met warm water en dan pas te gaan scheren, zo doen ze dat ook bij de herenkappers als ze de baarden gaan scheren, dan laten ze dat eerst warm en nat worden met een warme doek en gaan dan pas scheren, dat helpt tegen de jeuk en tegen bloeden. Ik gebruik bijna nooit scheerschuim en als ik scheerschuim gebruik is het voor de gevoelige huid.

Ben wel heel erg benieuwd wat andere hier tegen doen!:)

Liefss Adorable

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    ik scheer altijd onder de douche met een goedkoop mesje van gillet.
    Heb er nooit last van.

8. zohra

zohra Niet meer actief

nadien after shave erop doen, bijt wel even.

9. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik scheer altijd onder de douche met mesje van Venus, en altijd met gewoon douche schuim van verschillende merken =3 en heb nergens lastvan

misschien ben je alergisch voor de scheerschuim, probeer het eens met alleen douche schuim misschien maakt dat een verschil.

en wat bij mij help tegen de juik is uierzalf =3

10. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik heb dat ook altijd,
    maar niet als ik het met de ladyshave doe
    dan heb ik nergens last van.

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou meiden ik ga dus maar even kijken voor een goed scheer mesje en even iets van olie halen om mee te scheren kijken wat dat voor effect heeft :)

moi laat het weten

xx van de jeukende oksel ihiiih :D:D

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

:$ bijt wel even?! volgens mij zit je dan tegen het plafond! :D
    Maar ik snap het, alcohol ontsmet de huid en dat helpt natuurlijk tegen ontstekingen.

Na het scheren van de bikinilijn smeer ik altijd met bepanthen creme.
    Onder de oksels heb ik nooit geen last van jeuk.
    Je hebt van nivea ook speciaal deo voor na het scheren.... en ik heb ook 1x doucheschuim en scheerschuim in 1 van nivea gebruikt, maar die vond ik zo stinken. ;)

Share This Page