Cadeau voor schoonmaakster die met pensioen gaat

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 24 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Wie weet een leuk cadeau voor een schoolschoonmaakster die met pensioen gaat? Ze zit in de schuldsanering en ik wil een passend cadeau kopen. Iemand tips?

2. Denim

Denim Niet meer actief

Chocolade muntjes? :)

:p grapje...

Misschien een leuk samengesteld pakket (lees mand) van levensmiddelen?;) zoals lekkere shampoo, bodylotion, wasmiddel etc etc?

liefs

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Tas met boodschappen en levensmiddelen :D

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Idd ik denk dat ze met levensmiddelen die wat duurder zijn heeel erg blij zal zijn.

Bijv. wasmiddel, koffie, bodylotion, creme, shampoo.

5. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Een vergulde bezem? :)

Zonder dollen: als ik in de schuldsanering zou zitten zou ik waarschijnlijk met een (zwarte) envelop met een paar briefjes erin érg blij zijn... Dan zou ik in ieder geval zélf kunnen bepalen waar ik het aan zou besteden...

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Eens, misschien heeft ze wel nieuwe schoenen nodig of een lekkere warme winterjas, kan ze dat eindelijk misschien eens kopen.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik denk toch echt geld. Boodschappen zijn waarschijnlijk ook heel welkom maar dat legt er de nadruk zo op dat ze het niet breed heeft. Als je weinig geld hebt is het heerlijk als je zelf kunt winkelen en ook daadwerkelijk iets kan kopen (zonder dat je bij alles 'heb ik dit echt hard nodig?' hoeft te denken).

8. knap

knap Niet meer actief

Als je geen geld of boodschappen wil geven geef dan een Cadeau card. Bijvoorbeeld van de Kruitvat Etos dat ze zeker iets voor zich zelf kan kopen een lekker luchtje een luxer product ect ect.
    Met een leuk kaartje er bij. Van genieten van je pensioen je kunt het maar een keer over doen. Zo iets niet te veel na druk leggen op het probleem.
    Dus cadeau Card met een leuk bloemetje plant.

9. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zou gewoon geld geven. Daar heeft ze denk ik het meeste aan!

10. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik denk dat ik dan toch maar geld doe en op een leuke manier verpak. Vind die gouden bezem ook wel een leuk idee. Bezem goud spuiten en daar zakjes geld aan hangen ofzo. Dank dames!

Deel Deze Pagina