een vriendin van mij wou voor onze dochter een kerst jurkje maken .. weet iemand een site waar je naaipatronen kan kopen of naaipatronen kan vinden van kerstjurkjes... alvast bedankt..
Je hebt zo'n blad/ tijdschrift. Knippie. Vol met patronen voor kinder kleding. Misschien heb je daar iets aan?
Op Naaipatronen.nl - Het grootste assortiment zelfmaakmode kledingpatronen online. Ruim 6200 patronen van meer dan 36 merken. Zelf kleding naaien lukt altijd met een goed naaipatroon! vindt je heel veel verschillende naaipatronen, ook voor baby's. Grt.
Idd, en dan kies je een leuk model uit en daarna leuke stof, je hebt zelfs stoffen van mexx en esprit tegenwoordig en laat je haar lekker dat jurkje naaien. gaaf hoor
de komende knippie heeft feestjurkjes in het blad staan! waarschijnlijk de komende burda ook wel. en als in de grotere boekwinkel kijkt voor Ottobre, heb je heleboel leuke jurkjes! Succes en leuk van je vriendin dat ze dat wilt doen zeg!
Mocht je niet zelf iets maken. Ik heb een kerstpakje tekoop staan, 2 kerst rompers met lange mouwen, 1 kerst shirt en een muts + sjaal. Helemaal in style dus Maat 50 maar valt wel wat ruimer. Mijn dochters hebben hem nooit gepast. http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QXVGJPXG.jpg
thanks voor alle tips .. ik ga morgen even bij de bruna de tijdschiften door bladeren of er iets bij zit... en op de site kijken thanks!!