Wij hebben dus babykamer Miami besteld. Toen wij deze besteld hadden kregen wij er alleen een box bij. Tijdje later was er een actie dat je er naast een box ook een textielcheque bij kreeg. Wij bellen en ja hoor hier hadden wij ook nog recht op. Ik neem aan dat we dan nu geen recht meer hebben op ook nog de badcheque? Neem toch aan dat je niet onbeperkt gebruik kan maken van de aanbiedingen??
Toevallig heb ik dezelfde vraag aan babydump gesteld. Als je eenmaal de textielcheque heb gehad, heb je geen recht meer op de badcheque. Dit was anders geweest als de aanbieding nu én textielcheque én de badcheque was. Maar dat is dus niet het geval. Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Groetjes, Angelic
haha ja heb ook al gemaild over de sluier waar je nu 20% korting op krijgt. Hou de site steeds heel goed in de gaten, want scheelt toch wel wat geld soms. Heb ook al 15 euro van de badset weten te krijgen. Blijf een nederlander he?
O jammer... naja ook wel logisch natuurlijk. Ik moet nog een badset hebben maar eerst de rest maar eens klaar.
Maar ik weet zeker dat je de cheque wel mag ruilen; als je bijv. liever de badcheque hebt dan de textiel. Ze zijn bij babydump erg makkelijk in dit soort dingen. Ik had een gratis bugaboo luiertas bij de wagen. Alles al poosje in huis. Toen hoorde ik later dat iemand hem had weten om te praten naar de voetenzak. Toen dacht ik; dat wilde ik dan ook!! Dus ik alsnog vragen of het mocht. Ja hoor, kon het gewoon komen ruilen. Wat een service! En had klacht ingediend (niet officieel gewoon mondeling) omdat ze zo laat kwamen brengen (uur te laat zonder bellen): kreeg ik een interactieve Nijntje ingepakt thuisgestuurd. Erg klantvriendelijk is mijn ervaring dus.