he meiden, Ik wil voor mijn neefje vlecht figuren kopen die je met stroken papier dan kan vlechten. Beetje lastig te omschrijven. WEet iemand waar ik deze kan kopen. Bijvoorbeeld een schildpadje met insnedes erin. Hier kun je dan papier doorheen vlechten???\ gr xcxxxxxx
hoi, Ja bij de eerste ben ik ook geweest. Maar uiteindelijk kun je nergens betalen. echt een vage website. dankjewel voor de tweede. had ik nog niet gezien. gr
ik vind alleen de verzndkosten zo ontzettend hoog. 6 euro. Dat vind ik jammer. Iemand nog andere ideeen?
Ik heb beide sites nog eens bekeken. Beide hebben 6 euro bezorgkosten. De 1ste site heeft een minimum order bedrag van 20 euro en de 2de een minimum van 15 euro... bij de 1ste kom je bij betalen via de winkelmand...mit je boven de 20 euro zit. Zal nog eens voor je kijken of ik iets zie.
Deze is er ook nog, weet niet waar je woont maar ze hebben ook winkels. Geen idee wat de bezorgkosten zijn want daarvoor moet je inloggen/aanmelden Welkom bij Heutink
laatste vind ik ook leuk maar erg duur. Bij heutink is volgens mij alleen onderwijs etc. jeetje wat lastig zeg.
hebben ze dit niet bij de hema? daar hebben ze allemaal van die nieuwe knutselpakketen, misschien hebben ze dat ook wel!
misschien hebben ze het bij pipoos. Welkom bij Pipoos, uw winkel voor creatieve hobbymaterialen in Nederland en Belgie
ik heb er nog een gevonden Vlechtmotieven sortiment - 48 vellen - Papier en karton / Papier weven - vlechten
Ik zat me net te bedenken dat wanneer dr 1 merk is die het zou moeten hebben dan is het wel SES ( bij de meeste speelgoedwinkels wel te koop) Deze site heeft het in ieder geval.... zijn wel geen dieren, maar wel vlechtkaarten. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.spelendwijzer.nl/shop/images/T/00853%20vlecht%20set%20130.jpg
Ik ga dr van uit dat ze het kado wil geven, beetje knullig als je dan met zelf gesneden kartonnetjes aankomt