Weet iemand of Kerst met Linus dit jaar weer uitgezonden wordt? Ik dacht dat het altijd vanaf 1 december was, maar ik heb er nu nog helemaal niks van gezien.
Ik hoop het niet😂 Al jaren op rij de serie zo nu en dan gekeken....bloedirritant die nasynchronisatie. Er zitten wel leuke grapjes is, vooral die vader kan er wat van.
Are you kidding me 😱😉. Kerst met Linus rules! Kerst zonder Linus is als patat zonder mayo, als een tentfeest zonder bier, als als... het is verschrikkelijk als het niet meer komt 😭
Wat ik hoorde is dat kerst met Linus nu op zapp xtra wordt uitgezonden en het zou inderdaad gisteren begonnen zijn. Ik heb het zelf overigens niet gezien
Ja ik hoop het ook...mijn dochter is nu echt op de leeftijd dat ze het echt leuk vindt. Ik vind het zelf ook heerlijk. En deze Ziggy's gift...ook altijd geweldig leuk https://www.youtube.com/watch?v=nXY-PM2fgog
https://www.bol.com/nl/p/kerst-met-linus/1002004013017994/?Referrer=ADVNLPPcef84f00cdbf92970065bba51d010036790 Voor 10 maar kun je ze het hele jaar kijken!!😍 Ik ben ook fan hoor, maar ik moet er altijd zo bij huilen. Mijn zoontjes vinden er niks aan, die kijken liever naar Ninjago en transformers 🙄
Die vader van Linus (Marvin)? Die vind ik echt heel vervelend. De vader van Asa, die vind ik dan wel weer leuk 😁.
jaaaa kerst met Linus is super gaaf!! echt het ultieme kerstgevoel ♡ Bij mij is het echt zó erg dat mn kids zich er al jaren te oud voor voelen en manlief hem speciaal voor mij gedownload heeft Heeeeerlijk vind ik het. 'Als het bijna kerst is, is er één plek op de wereld waar ik het allerliefste ben.....' En dan die aflevering van 'st Lucia ' dat die ene moeder st Lucia mag zijn omdat ze dat vroeger nooit was geweest..... dan krijg ik altijd zo'n brok in mijn keel als ze aan komt gelopen met dat liedje 'heilige luciaaaa' 😂
Ik kende de hele serie niet eigenlijk. toevallig lag de hele dvd set een maand of 2 terug nieuw in verpakking bij de kringloop, dus heb ik hem meegenomen en mijn kinderen beloofd deze vanaf 1 dec te kijken, elke dag een aflevering. We hebben hem vrijdag voor het eerst aangezet en gisteren tot aflevering 8 gekeken Dochter en mama vinden het samen een hele leuke serie maar voor mij is het dus nieuw