Ik snap je wel. Dit is de eerste kerst zonder mijn opa (6weken geleden overleden). En dat doet al pijn terwijl we het al lange tijd zagen aankomen. Dus kan me jouw pijn goed voorstellen. Jouw pijn zal nog vele malen erger zijn😢 heel veel sterkte!
veel sterkte vooral deze dagen! mijn zus haar dochtertje (2jaar) is 2 jaar geleden overleden ze was ook nog jarig met de kerstdagen wat het dan vooral die dagen extra zwaar maakt
Hier ook een dikke knuffel voor jou! Helaas weet ik hoe moeilijk het is, de eerste kerst zonder mijn zus en haar baby, ik weet ook niet zo goed hoe ik de kerstdagen in moet gaan.
Herkenbaar ts, hier een stilgeboren meisje op 2e kerstdag 4 jaar geleden. Mijn jongste is 2,5 maand te vroeg geboren op 20 december door hellp 3 jaar geleden, mijn oudste is op 3e kerstdag geboren, dat ging goed en was fantastisch. Hier dus ook allerlei gevoelens met kerst...
Dikke knuffel! Dit wordt onze eerste kerst zonder ons mannetje* terwijl het de eerste kerst met hem had moeten zijn . Dus begrijp je volkomen. Ik ben nu weer zwanger en dat maakt het ietsje minder zwart, weet niet hoe ik er anders bij had gezeten. Het zal uiteindelijk vast gezellig worden met familie, maar er mist toch echt iemand... Ik wens je alsnog fijne dagen met lieve mensen om je heen die zich ervan bewust zijn dat het voor jullie niet alleen maar leuk is. X Bee
En alle andere meiden die hun kindje of iemand anders moeten missen, ook voor jullie een dikke knuffel!
Dikke knuffel voor iedereen die iemand mist! Mijn moeder is 16 jaar geleden overleden, en ik begin nu de kerst wat leuker te vinden omdat ik zelf een kleine heb. Maar het is en blijven rotdagen voor diegene die iemand missen