Kerst niet alleen maar gezellig

Discussie in 'De lounge' gestart door Ongeduldje31, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha nee, ook dat nog...

2. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Sterkte meiden!!

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Heel veel sterkte. Dit soort dagen zijn extra moeilijk.

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Sterkte TS
    Wij "vieren" nu al 8 jaar kerst zonder mijn moeder
    (mijn man en kids hebben haar nooit gekend)
    Het verdriet en de pijn worden minder, maar het went nooit die rotdagen.:(

5. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Thanks voor al jullie lieve berichtjes!

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Sterkte komende dagen.
    Helaas vieren wij dit jaar het eerst kerst zonder mijn schoonvader die als 2e vader voor mij was. In oktober plotseling uit ons leven gerukt :(
    Normaal ben ik altijd een enorme liefhebber van kerst en oud en nieuw maar dat kan me nu echt gestolen worden.
    Voor de kinderen hebben we wat versiering en cadeautjes in huis maar verder houden we het simpel en hoop ik dat het snel 2015 is.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik weet hoe je je voelt meis, heel veel sterkte.

Hier ook altijd gemengde gevoelens met de feestdagen alhoewel ik echt altijd probeer de positieve te laten overheersen. Ik heb als tiener al mijn familie al verloren, incl. beide ouders, oma's & opa's en oom & tante. Ik heb zelf gewoon echt niemand meer geen enkele familie. Ook mijn man z'n familie is niet groot en bepaald niet hecht helaas. En ook al hebben wij nu ons eigen gezin en een paar beste vriendinnen die als zusjes voor mij zijn, het gemis blijft altijd. Vooral van mijn moeder....😭😪

8. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Voor iedereen die het kan gebruiken een hele dikke knuffel. Het lijkt me zo moeilijk om deze feestdagen te vieren zonder je geliefde kindje of (schoon)ouder(s)

9. puissant

puissant Niet meer actief

:) Het lijkt me ook onoverkomelijk om een kind (of andere geliefde maar een kind.... ) te moeten missen, en kan me voorstellen dat kerst dan moeilijk is. Het wordt overal als het gezelligste knusse feest van het jaar gepresenteerd.... Dan komt vanzelf de heimwee opzetten. Maar ik geloof dat dit niet alleen bij kerst zo is. Ik heb respect voor mensen die ondanks het verlies nog of weer gaan genieten van dingen. Heel veel sterkte, zoveel verdriet over ernstig zieke, of overleden kinderen. Dat is niet te bevatten....

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Heel veel sterkte hiermee.

11. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Thanx lieve ladies! Maar ook een knuffel voor alle andere die het kunnen gebruiken deze dagen

12. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Sterkte aankomende dagen! Knuffel voor jou en je gezin!

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Voor iedereen die het nodig heeft veel sterkte deze dagen...

Ook hier het tweede jaar zonder moeder, daardoor probeer ik juist extra te genieten van de mensen die ik nog wel heb. Ik zorg dat de familie bij elkaar blijft en ik maak haar zo trots.

Wel bezoek ik een keertje extra haar graf, plaats ik een mooi bloemetje en zal ik heus een extra traan laten...

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik wil graag iedereen een dikke (kerst)knuffel geven die het nodig heeft!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kan heel goed begrijpen dat het een zware tijd is! Veel sterkte

15. Ongeduldje31

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Nou, nog 1 kerstdag te gaan. Kerstavond met familie gevierd. Gisteren samen met de kleine man. Vanmiddag eropuit met vrienden.
    En dan is t weer voorbij.. Kerstknuffel voor iedereen

16. Mariekee87

10 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( Wat herkenbaar dames! Dit is de 1e keer in maanden, dat ik hier weer op het forum kom. Ik kon het eerder niet aan....
    Mijn zwangerschap is ook helemaal fout afgelopen en wij missen ons meisje nu ook extra erg. De wond is nog zo vers.... Ik geef mezelf ook overal de schuld van. Ik had beter moeten weten, andere beslissingen moeten nemen. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen om toch 'gemaakt' vrolijk te zijn. Ik kon het niet goed opbrengen, voel me zo intens verdrietig....Sterkte allemaal!

Deel Deze Pagina